Подарунковий сертифікат

(044) 200 85 85

(095) 493 04 04

Пн-Пт, 10.00 – 18.00

Російський авангард. Зародження пластичних іновацій

К. Малевич - Атлети, 1879 р.

Ранковi заняття

Олена Боримська
12 грудня
10:00

Олена Боримська

З 1905 по 1910 рр. в західноєвропейському мистецтві відбувається радикальна зміна естетичних настанов: французькі фовісти та німецькі експресіоністи повністю переглядають відношення до кольору та малюнку, кубізм звільняє живопис від "чуттєвості", абстракціонізм - від предметності, футуризм, чиї інновації знаходяться за межами власної виразності, вносить у мистецтво дух нігілізму та агресії. Стан, у якому зрештою опиняється образотворче мистецтво ХХ століття, можна назвати перманентною естетичною революцією. Феномен мистецтва ХХ століття, що визначають терміном "російський аванґард", не збігається з певною конкретною художньою програмою чи стилем. Цей термін остаточно закріплюється за радикальними новаторськими течіями, що складаються в російському мистецтві в довоєнні – 1907-1914 рр. і що виходять на авансцену в роки революції, а досягають зрілості у перше післяреволюційне десятиріччя. Різноманітні течії художнього аванґарду об'єднує рішучий розрив не лише з академічними традиціями й еклектичною естетикою XIX ст., але й з новим мистецтвом стилю модерн. Спільним для російського аванґарду була радикальна відмова від культурного спадку, повне заперечення наступництва/спадковості у художній творчості і поєднання деструктивного і творчого начал: духу нігілізму та революційної агресії з творчою енергією, спрямованою на створення принципово нового в мистецтві та інших сферах життя.

 

Лекція читається російською мовою.








Лектори

Олена Боримська

Мистецтвознавець, викладач курсів з “Мистецтва ХХ ст.”, “Музеєзнавства”, “Мистецтва Cтародавнього світу” в Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури, куратор...


info@culturalproject.org

(044) 200 85 85

(095) 493 04 04

Пн-Пт, 10.00 – 18.00

 
© 2011 Культурний проект
Сайт розроблено в студії
яндекс.ћетрика