Подарунковий сертифікат

(044) 200 85 85

(095) 493 04 04

Пн-Пт, 10.00 – 18.00

Малювати як Ван Гог і Моне. День другий

Ранковi заняття

Оксана Садовенко
23 червня
10:00

Оксана Садовенко

День 2, 23 червня, четвер

10:00 – 11:30 Лекція 2. Людина та її оточення у творчості імпресіоністів (Клод Моне, Огюст Ренуар, Едгар Дега).  (О. Баршинова)

11:30 – 12:00 Перерва на каву.

12:00 – 13:00 Практичне заняття:  Клод Моне – як миттєве зробити вічним (О. Садовенко).

 

Що саме ми будемо досліджувати  на практичному занятті?

Як Клод Моне працює кольором та досліджує зміни світло-повітряного середовища в серіях картин, через які миттєві кольорові враження отримують продовження і стають вічними, неважливо, що це – ранковий туман над морем чи різнокольоровий дим на вокзалі Сен-Лазар.

 

Як це відбуватиметься?

Ми детально роздивимося серії Клода Моне і кожен слухач спробує створити кольорову схему улюбленої серії, написавши кілька маленьких етюдів. Вчимося працювати з палітрою, створювати кольорові заміси і тренувати власне відчуття кольору.

 

Що для цього потрібно взяти з собою?

  1. 8 аркушів паперу для олійних фарб  формату А6 (1/2 аркуша)
  2. Набір художніх матеріалів  (набір олійних фарб, розчинники, пензлі, палітра та олійниця, мастихін, серветки або ганчірки)

 

13:00 – 14:00 Обідня перерва.     

14:00 – 15:30 Практичне заняття: Огюст Ренуар – краса і радість життя перш за все (О. Садовенко).

 

Що саме ми будемо досліджувати  на практичному занятті?

Найрадісніші картини художника від «Мулен де ла Галет» і «Жабника» до короткочасних етюдів  і те, як Огюст Ренуар працював з рефлексами, бліками і сонячним світлом, коли зображувва людські обличчя і пейзаж.

 

Як це відбуватиметься?

Через копіювання невеликого фрагменту однієї зі знаменитих пленерних картин художника. Працюватимемо з кольором та досліджуватимемо зображення обличчя, де, здається, зникає чіткий малюнок і лишається сонячне світло, настрій, і радість життя.

 

Що для цього потрібно взяти з собою?

  1. Папір для олійних фарб А4 (¼  аркуша паперу для олійних фарб, або полотно 20х30)
  2. Набір художніх матеріалів (набір олійних фарб, розчинники, пензлі, палітра та олійниця, мастихін, серветки або ганчірки, вугілля натуральне, гумка)

 

15:30 – 17:00 Практичне заняття: Едгар Дега – композиція для миті і імпресіонізм в приміщенні (О. Садовенко).

 

Що саме ми будемо досліджувати  на практичному занятті?

Композиції картин Едгара Дега з зображенням балету, малюнки танцівниць і те, як художник передавав рух та ефекти сценічного, штучного освітлення. Як художник перетворював декорації на таємничий світ і знаходив, де за лаштунками опери можна втілити пленерну програму імпресіоністів.

 

Як це відбуватиметься?

Створимо копію роботи Едгара Дега, аналізуючи композицію, спробуємо побачити  вплив фотографії та японського  мистецтва  і кольорове вирішення з ефектом штучного, але імпресіоністичного освітлення, і будемо вчитися, скопіювавши  кілька швидких  малюнків художника.

 

Що для цього потрібно взяти з собою

  1. Папір для олійних фарб А4, (¼  аркуша паперу для олійних фарб, або полотно 20х30),
  2. Папір для рисунку А3 – 2 аркуша
  3. Набір художніх матеріалів (набір олійних фарб, розчинники, пензлі, палітра та олійниця, мастихін, серветки або ганчірки, вугілля натуральне, гумка)







Лектори

Оксана Садовенко

Магістр Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури, факультет образотворчого мистецтва, спеціалізація живопис (кваліфікація – художник-живописець, дослідник, викладач). Має...


info@culturalproject.org

(044) 200 85 85

(095) 493 04 04

Пн-Пт, 10.00 – 18.00

 
© 2011 Культурний проект
Сайт розроблено в студії
яндекс.ћетрика