Подарунковий сертифікат

(044) 200 85 85

(095) 493 04 04

Пн-Пт, 10.00 – 18.00

«…Адже ми збираємося жити вічно!», або Густав Малер — у пошуках втрачених смислів

Суботні заняття

Віталій Вишинський
19 березня
14:00

Віталій Вишинський

«Якщо це музика, то я взагалі нічого не розумію в музиці! Вагнерівський «Тристан» у порівнянні з нею — просто симфонія Гайдна!». Саме так охарактеризував Ганс фон Бюлов твір Totenfeier («Тризна») молодого композитора Густава Малера. Не дуже втішні слова, чи не так?

 

Чому цей твір викликав таку реакцію? Малер згадував, що під час виконання він обернувся до Бюлова і побачив, що той обома руками затуляє вуха. Що ж йому могло не сподобатися? Можливо, річ була в тім, як Малер грав на фортепіано: у його манері, силі звуку, надто темпераментному та грубому виконанні, як на Бюлова — витонченого піаніста-віртуоза та диригента. Можливо, Бюлову просто було складно слухати, оскільки в той момент він погано почувався — адже всі знали, що він людина нервова й часто страждає на головний біль. Усе можливо…

 

Проте і в теперішнього слухача «Тризна» здатна викликати певний фізичний та емоційний дискомфорт, а її виконання є міцним горішком для оркестру та диригента — у цьому можна було переконатися нещодавно на концерті в Національній філармонії. То в чому ж секрет цієї музики? Які питанні не давали спокою її творцеві упродовж шести років? Про це, а також усе, що ви хотіли осягнути у світі симфоній Густава Малера, — на заключній лекції-майстерці.     

 








Лектори

Віталій Вишинський

Композитор, музикознавець, піаніст. Кандидат мистецтвознавства. Член Національної спілки композиторів України. Стипендіат Міжнародного вагнерівського товариства. Доцент кафедри теорії та методики музичного мистецтва Інституту мистецтв...


info@culturalproject.org

(044) 200 85 85

(095) 493 04 04

Пн-Пт, 10.00 – 18.00

 
© 2011 Культурний проект
Сайт розроблено в студії
яндекс.ћетрика